Odeljenje za građevinsko-urbanističke i
komunalno-stambene poslove
Odsek za komunalno-stambene poslove
Izdavanje odobrenja za postavljanje privremenog objekta
Potrebna dokumentacija:
-Popunjen Zahtev za izdavanje odobrenja za postavljanje privremenog objekta
-Rešenje APR (matični broj i naziv radnje sa tačnom adresom)
-Potvrda o PIB-u
-Karton deponovanih potpisa ili ugovor o otvaranju tekućeg računa
-Fotokopija lične karte
-Uverenje od strane Uprave javnih prihoda o izmirenim obavezama
-Prikaz svih objekata, predlog njihovog razmeštaja u razmeri 1:200 do 1:500, podatke o potrebama za priključenje na elektro, vodovodnu i kanalizacionu mrežu i fotografski prikaz površine na kojoj se objekat postavlja (5 primeraka)
-Saglasnost nadležnih organizacionih jedinica Gradske uprave Grada Beograda
-Saglasnost organizacije kojoj je predmetna površina poverena na upravljanje
-Dokaz o plaćenim taksama
Opštinska administrativna taksa: 250 din.
Račun broj: 840-742221843-73
Broj modela: 97
Poziv na broj: 62-012
Mesto nabavke obrasca: Pisarnica GO Grocka ili preuzmite ovde PDF
Mesto predaje dokumentacije: Pisarnica GO Grocka
Mesto rešavanja predmeta: Odeljenje za građevinsko-urbanističke i komunalno-stambene poslove Opštine Grocka
Rad sa strankama:
– sredom od 08.00 do 15.00
– prijem stranaka kod načelnika Odeljenja: svakog radnog dana od 10.00-12.00
Telefon za informacije: 8501-312 lok. 273
Radno vreme Info pulta: 07.30-15.30