Dunav osiguranje Dane sporta obeležiće kampanja „Prijatelj od detinjstva“. Kampanja je usmerena na decu i na odrasle – roditelje, trenere, učitelje, nastavnike.
Osnovni cilj kampanje je promocija društveno odgovornih vrednosti kao što su poštovanje, solidarnost, druženje, sigurnost i poverenje.
Sportske igre mladih su kroz 28 godina delovanja obogatile živote mnogih generacija, a od osnivanja 1996. godine na Igrama je učestvovalo više od 2,7 miliona dece i mladih. Iako se radi o amaterskim takmičenjima za decu i mlade (od 6 do 18 godina), organizovana su na profesionalnom nivou u 10 sportskih disciplina (fudbal, košarka, odbojka, odbojka na pesku, kros, trka na 60 metara, tenis, rukomet, šah i stoni tenis). U fokusu igara je promocija sporta, zdravih stilova života i međusobnog prihvatanja koje se usvaja bavljenjem sportom, ali i udaljavanje od svih negativnih faktora kojima su mladi danas okruženi. Priliku učešća imaju svi, bez obzira da li se aktivno bave sportom, i to potpuno besplatno, na šta smo posebno ponosni. Rad i rezultate prepoznale su brojne svetske i domaće kompanije koje su se uključile u projekat kao sponzori, kao i vlade i ministarstva
zemalja u kojima se Igre održavaju. Podršku pružaju i brojne svetske institucije, od kojih izdvajamo: MOK, UEFA, FIDE, FIBA i Evropska komisija.
Svesni uticaja na živote dece i mladih, želimo da kroz programe, promovišući toleranciju, zajedništvo, deci Srbije, jedanaestu godinu za redom, približimo vrednosti Sportskih igara mladih,druženja kao i drugih dobrobiti koje se stiču bavljenjem sportom.
Međunarodna ekspanzija projekta rezultirala je činjenicom, koju sa ponosom ističemo, da se 2024. godine porodici Sportskih igara mladih pridružila i četvrta država članica – Slovenija. Cilj za 2024. godinu je da kroz naš sistem okupimo 100.000 dece i mladih u Srbiji, čemu će biti dodato 110.000 učesnika u Hrvatskoj, 65.000 u Bosni i Hercegovini i
40.000 u Sloveniji.